Time to say goodbye..

Sunday, 16 July 2017 @ 06:07 | (0) comment/s

Danial dah bahagia kan sekarang? Danial. I think we should stop. I'm tired of pretending. Kita dah tak boleh nak rapat mcm dulu lagi. Tau niat cuma nak kawan je tapi kalau suatu hari nanti salah seorang terbagi hati lagi mcm mana? Cukuplah ruhan ambik masa 2 tahun utk move on. I'm done.
Ruhan pun dah stop berharap dgn danial dan stop bagi harapan dekat danial. Cukuplah sampai sini.
Ruhan tak nak hancurkan kebahagiaan Eycha. Patutnye dari awal lagi Danial reject Ruhan. Dari awal lagi Danial kena yakinkan Ruhan yang Danial dah berpunya. 2 tahun tu bukan kejap. Ruhan rasa semua usaha Ruhan sia sia. Nk ckp lebih lebih pun takut nanti terasa hati. You know... Takpelah.. Cuma harap Danial tak rasa je ape yg Ruhan rasa ni. Papepun, I Really hope you will stop contacting me from now on. Tiada yang lain aku harapkan selain kebahagiaan utk diri kau. Aku lepaskan kau kerana aku ingin kau bahagia. Lupakan aku jika perlu..

Selamat tinggal, Danial. Goodbye.
◄ Older posts